zondag 13 maart 2011

Week 10

Het was een rustige week, waarin ik lekker heb gewerkt, thuis alles op rolletjes liep en er geen hectische zaken waren. Heerlijk rustig dus. Woensdag avond met de dames een mooie kaart zitten maken, erg leuk om te doen, met al zeg ik het zelf een prima eind resultaat.
Zaterdag naar mijn tante die jarig was, heel gezellig even de familie weer zien, komt in deze periode ongeveer elke 14 dagen voor. Maar ik vind het prima, om iedereen steeds weer te zien en te spreken. Wat dat betreft ben ik echt een familie dier.
Vanochtend vroeg opgestaan en nadat Frans weg was, naar zolder vertrokken en sketche's gezocht voor LO's. Ik moet toch nodig de overige foto's van onze bruiloft scrappen. Nu nog papier zoeken en de embelies en dan eindelijk weer eens scrappen.
Verder gaat het met het omgooien van mijn eet gewoonte's niet echt lekker op dit moment. Ik ben niet tevreden met het resultaat en dus met mijn eigen inzet. Ik zal toch echt beter moeten leren om nee te zeggen. En ook om andere keuze's te maken van wat ik eet. Hopelijk wordt het nu sneller beter weer, dan ga ik namelijk op de fiets naar mijn werk. Moet ik wel eerst een nieuwe band op mijn fiets, deze staat al de hele winter plat.
Komende week wordt wat drukker, maar ik voel me steeds beter in m'n vel zitten dus laat de hectiek maar komen.

Geen opmerkingen: