zondag 27 februari 2011

Week 8

Zo dit was met het weekje wel. Op mijn werk alles rustig. Maar privé super druk, maar wel lekker positief.
Mijn moeder is vrijdag 70 jaar geworden en haar feest hebben we zaterdag bij ons thuis gevierd. Ik woon ruimer dan mijn ouders, dus werd party centrum Joffer weer geopend. Donderdag s'middags samen met mijn ouders de boodschappen gehaald en alles bij mij thuis neer gezet. Vrijdags moest er gepoetst worden, en geruimd. Kapstok leeg, was gevouwen, daar komt van het weekend niets van. Alvast een was gedraait, met het oog op de drukte zaterdag. Vrijdags langs bij mijn ouders om nog wat spullen te halen, mams te feleiciteren en de auto te ruilen. Ze hadden 2 stoelen gekocht die ze even ging ophalen. 's middags soep gebracht, en rond 17.30 uur er weer heen om lekker te gaan eten, me eigen soep met brood. Me tante en oom waren er ondertussen ook. Altijd gezellig zo samen met familie zijn. Op tijd naar huis en in bed. Zaterdag om 10.30 uur stonden mijn vader, broer en schoonzus voor de deur, ze kwamen helpen de boel omzetten en versieren. Ik ging weg om de taarten te halen, die de zus van mijn collega had gemaakt. Ik moet zeggen hele mooie taarten, ik zal ze in de loop van volgende week even showen. Rond 12.00 uur weer terug, snel met Annefleur naar de stad, foto's ophalen en nog meer gebak, 2 taarten voor 45 man leek wat weinig.
Iets voor twee uur stonden de eerst gasten al voor de deur, en mijn moeder was er nog niet. Geen probleem ik ken al haar vriendinnen ook al jaren, dus gezellig gekletst en alvast met de koffie begonnen, Het feestvarken kwam iets over tweeen binnen stappen. Daarna een complete invasie van vrienden en familie, het was druk maar super gezellig en ik denk dat mijn moeder terug kan kijken op een heel geslaagd feest.
Vandaag vertelde ze mij dat ze het lekkerste had gevonden dat toen de gasten weg waren en zij ook naar huis ging, ze thuis helemaal geen zooi had. Die hadden wij., vandaag rustig aan alles opgeruimd en me huis weer her ingericht. vanavond weer bij mijn ouders gaan eten en rond 20.30 uur thuis gekomen. lekker voor mijn pc gaan zitten om te bloggen en op het SA-forum rond te neuzen. Zoals jullie kunnen lezen een super drukke week, maar reuze gezellig.

1 opmerking:

Monique zei

wat een drukte, maar wel erg gezellig! Nog gefeliciteerd met je moeder!