dinsdag 22 februari 2011

Week 7

Heerlijk een gewone week niemand meer ziek, we snotteren allemaal nog wel maar het ergste is voorbij. Frans en Annefleur zijn samen bezig geweest in Annefleur haar kamer, behang afhalen, en stomen. Annefleur heeft de gaten in de muur geplamuurd, had ze net deze week op school geleerd. Heerlijk zoals ze dan samen bezig zijn. Annefleur kwam er op donderdag achter dat ze komende week vrij is. Helemaal blij dat ze een week niet vroeg op hoeft. Verder alvast wat voorbereid voor mijn mams haar verjaardag. Wordt bij ons thuis gevierd, dit weekend boodschappenlijst gemaakt en alle klusjes die gedaan moeten worden opgeschreven, ik hou van structuur.
Maandag weer naar cursus geweest, eerlijk over eten. Het ging nu over hoeveel energie eet je en hoeveel moet je bewegen om dit te verbranden, maar ook hoeveel energie kan je minder eten, zonder te bewegen en toch af te vallen. Het was leerzaam, en ik ga er voor, hoe moeizaam en langzaam het ook gaat. Ik zal dit jaar met 10 kilo minder afsluiten. Belangrijk voor mij niet terug vallen in jojo effect.
Ook op het werk alles rustig, vrijdagochtend cadeautjes gekocht voor 3 cliënten die jarig zijn. Wat een rotbaan  heb ik toch winkelen in de baas zijn tijd. Ik ben even op pad geweest, maar uiteindelijk 3 persoonlijke cadeaus gevonden. Ik was het zat om iedereen weer een dove cadeaudoos te geven.
Zondagochtend in een dwaze bui me ramen gezeemd, het leek zo lekker buiten, uiteindelijk met paarse vingers weer naar binnen. Druk bezig geweest met een verjaardagskaart voor mijn mams, kan hem nog niet laten zien want ze krijgt hem volgende week pas.
M'n boek uitgelezen had hem even weg gelegd tot het weekend, kreeg last van slaap gebrek.Jammer dat het nu uit is.

Geen opmerkingen: