zondag 30 januari 2011

Week 4

Maandag thuis gekomen van ons super weekend op Texel, heerlijk ontspannen en uitgerust. En dinsdag weer over tot de orde van de dag, lekker gewerkt. Deze hele week verliep het werk rustig, niets meer te merken van de hectiek van de week ervoor. Woensdag naar de fysio, ik doe daar een fitness programma ter ondersteuning bij het afvallen. En ja hoor na 1 maand is er nu 2 kg af. Dat ondanks de feestdagen en ons weekendje weg. Ik ben blij met het resultaat en hoop dat het me lukt om het vol te houden. Gelukkig heb ik op het werk 2 collega's die ook op hun eten letten en daardoor heb ik overdag geen probleem. Afgelopen Vrijdag kwamen Rafal en Tanja op bezoek, ze hadden een lief en leuk kado voor ons, omdat ze al die tijd bij ons hebben mogen wonen. En wij hun met raad en daad hebben bij gestaan. Kregen we een heerlijk weekendje aangeboden bij de "Zwaluw hoeve" in Hierden. We hoeven alleen nog maar de datum te prikken en dan regelt Tanja de rest. Heel lief vindt ik het dat tante Ellen, tante van  Tanja ook mee betaald aan het kado. Toen ze van het idee hoorde bood ze spontaan aan om te doen. Omdat wij Tanja zo goed hebben opgevangen toen ze dat nodig had. Van dit soort opmerkingen wordt ik helemaal blij van binnen.
Verder ook lekker creatief bezig geweest mooie kaart gemaakt op een workshop bij Your Zoap. En verder wat atc's gemaakt voor de swap op het SA-forum. Deze laat ik pas zien als de swap verzonden is.
Op naar een nieuwe week.

Geen opmerkingen: