donderdag 27 januari 2011

Week 3

De week begon beroerd ik ben vanaf zondag niet echt lekker, en 'smaandags ligg ik met koorst in bed, en helaas ook dinsdag kan ik niet gaan werken, balen want we hebben cursus. Woensdagochtend ben ik wel gaan werken geen koorts meer dus er tegen aan. Een lekker korte werk week want vanaf donderdag middag ben ik vrij. Woensdag waren we 1 jaar getrouwd en we zijn vanaf vrijdag heerlijk een weekend op Texel geweest. Ik was nog nooit op een van de eilanden geweest. Ik moet zeggen het is mij en Frans heel goed bevallen en we gaan zeker nog eens. Als de foto's op de server staan zal ik er hier wat neer zetten. Texel heeft me verrast heel veel en breed strand, maar ook bossen en leuke dorpjes. We hebben veel gewandeld en lekker geluiert in onze bungalow. Heerlijk gegeten en niet te veel gesnoept. Ik ben tenslotte bezig om er kilo's af te krijgen.
Op de heenweg zijn we gestopt in Den Helder en ben ik lekker wezen scrapshoppen bij Simpel scrappen. Ik was hier nog nooit geweest, maar wat een leuke winkel en wat hebben ze er ontzettend veel spullen. Frans was verbaasd dat ze zoveel zooi in zo'n kleine ruimte kwijt konden. Ik heb mij voor genomen om zeker nogmaals daar te gaan shoppen, maar dan neem ik mijn mams mee.

Geen opmerkingen: