maandag 17 januari 2011

Week 2

Een lekker rustige week thuis, Tanja en Rafal zijn verhuisd. Dus we zijn voor het eerst in 4 jaar weer een gezin van 3 personen. Het is wennen, leeg en stil, maar ook rustiger. Minder was en minder boodschappen.
Maar ook zoeken naar nieuwe verhoudingen binnen ons kleine gezinnetje. En wie doet wat, in het huishouden. Maar dat gaat vanzelf wel weer goed komen. Deze week was Annefleur ziek, snotverkouden, koorts en keelpijn.En ze is heel sociaal geweest want ik zit nu ziek thuis, met de zelfde klachten. 
Dit weekend eindelijk de kerstspullen opgeruimd, alles zit nu in plasticbakken en is uitgesoorteerd, ben er echt 2 dagen mee bezig geweest, had ondertussen al griepverschijnselen, maar door steeds te pauzeren, en wat hulp van mijn mams, is het wel gelukt. Nu alleen nog de laatste 5 bakken naar zolder en dan is het helemaal klaar. 
Op knutsel gebied niet heel druk bezig geweest, opruimen van de spullen voor de kerst kaarten, en allerlei projecten op mijn blog gezet, die ik nog niet had laten zien. Ik hoop komende week wat meer te kunnen produceren.
Vorige week op mijn werk een thema middag gehad over "vind de verbinding" het ging over netwerkcircels rondom clienten, maar ook over de socialekaart. Ik vond het een intressanten middag. Aansluitend was de nieuwjaars borrel ook altijd gezellig even sociaal met collega's zonder dat het over werk hoeft te gaan.
ook kennis gemaakt met mijn nieuwe client die ik vanaf volgende week ga begeleiden, nog 1 te gaan en dan is mijn caseload weer helemaal vol.

1 opmerking:

Ilonka zei

ben even bij je lang geweest maar je maakt leuk dingen.leuk dat je een link geplaatst hebt. maar de code kun je nog op je blog plaatsen.
Zou toch leuk zijn als je daardoor ook meer volgers krijgt. Lees anders nog even mijn blog.

gr Ilonka