zondag 12 december 2010

Nog even wachten

Nog even wachten en dan heb ik een weekje vakantie. Heerlijk met een deel van de familie naar België. We gaan in een huisje met 12 personen. samen kerst vieren. Frans is al begonnen met het koken van de rijsttafel hij maakt iets van 24 gerechten, dus voor ieder wat wils. Volgend weekend ga ik de spekkoek bakken, want die hoort er toch echt bij als afsluiting. Ik ben nu bezig met de laatste hand te leggen aan mijn kerstkaarten, dus die gaan van de week op de post. Afgelopen week drukbezig geweest met een projectje voor mijn collega's. Die ga ik de week voor kerst uitdelen. En verder begin ik volgende week bij de fysio met fitness, mijn doel, meer conditie, makkelijker kunnen bewegen en hopelijk verlies ik ook nog wat kilo's.
Het grote nieuws van deze week ik heb laarzen gekocht. Eindelijk ben ik geslaagd. Ik vond het zo moeilijk om brede schacht laarzen te vinden die ik ook nog mooi vond, en niet onbelangrijk waar ik ook nog op kan lopen. Het laatste lukt met wat moeite, maar dat is gewoon wennen aan de hakjes.

Geen opmerkingen: