zondag 5 december 2010

Een fijne drukke week

heerlijk deze tijd van het jaar, op mijn werk kopen we voor onze clienten sint kadootjes, en deze voorzien we van een persoonlijk gedichtje, dus kadootjes kopen inpakken en dichten. Wat heb ik toch een vervelende baan. Ik merk dat ik me steeds beter voel. Als het lezen nu ook nog zou lukken, dan weet ik het zeker ik ben weer helemaal de oude. Maar helaas lezen vergt concentratie en dat heb ik wel, maar nog niet zo veel. Wel heb ik deze week mijn cliénten weer op de woonvorm bezocht. En ik vond het helemaal weer oké om daar rond te lopen. Deze week is sowieso al helemaal top want het sneeuwde en het werd alsmaar witter. Ik ben dol op sneeuw, ik hou van licht dat het brengt. Nadeel was wel de kou, vooral omdat op kantoor de kachel het niet goed deed. Dus 1 dag om 11.00 uur naar huis gegaan omdat ik echt zat te rillen. De volgende morgen weer koud op kantoor. Maar nu was ik wat helderder en bedacht dat we voor nood een straal kacheltje hebben, deze stond gewoon onder de kapstok. Aangedaan en na een half uurtje was het aangenaam warm in ons hokje. De overige collega's zonder kacheltje kwamen zich ombeurten even opwarmen. "s middags was het probleem weer opgelost en de rest van de week zaten we er warmpjes bij.
Dit weekend hangt weer van feesten en partijtjes aan elkaar. Eerst Tanja die 22 jaar is geworden, we zijn lekker wezen wokken. En vandag een house warming bij kennissen en aansluitend de verjaardag van mijn schoonzus Petra. En vanavond toch een klein beetje klazen met warme chocolademelk en een letter.
En nu op naar de kerst. nog 3 weken en dan gaan we met een deel van de familie naar de belgische ardennen om daar kerst te vieren. Heb er nu al zin in.

Geen opmerkingen: