vrijdag 19 november 2010

Het gaat goed

Het gaat goed met mij, deze week voor het eerst, 32 uur gewerkt. En ook mijn clienten contacten uitgebreid naar 5, ben nu op de helft. Verder lekker gewerkt en ik kan me steeds beter concentreren. Afgelopen week wel drukker geweest en daardoor minder tijd voor mijn blog, vandaar dat ik nu even een berichtje typ.
Gisterenavond was het Kwintes lustrumfeest. Dit werd gevierd in "the brothers"in Bunnink. Ik heb me prima vermaakt en de hele avond staan dansen. Met als gevolg dat ik nu pijn in mijn knieen en voeten heb. Maar dat maakt niet uit, heb me super vermaakt. Leuk programma, lekker eten en goede en minder goede muziek.
Verder ook nog creatief bezig geweest, kan nog niet alles vertellen, zitten kadootjes bij, maar dat komt van zelf wel langs. Ook groeit de stapel kerstkaarten langzaam aan, ik moet er geloof ik nog 20 dus ben nog niet klaar.

Geen opmerkingen: