zondag 7 november 2010

Even de week door

Afgelopen week ging het lekker, op m'n werk liep alles soepel en ook thuis, geen problemen. Lekker bezig en ik kom steeds meer in m'n ritme terug. Ik ben lekker bezig met kaarten maken, maar begin langzaam ook weer zin in scrappen te krijgen. Dus waarschijnlijk ga ik daar aankomende week mee bezig. Ik heb nog hele mooie winter foto's liggen dus wie weet.
Afgelopen donderdag hadden we het jaarlijkse teambuilding uitje. We zuijn naar Almere geweest en hebben daar een leuke avond gehad, waarbij we een combinatie speelde van "wie is de Mol en ïk hou van Holland" Erg veel gelachen, en net niet gewonnen. Ik had die avond ook nog een strakke aktie. In de auto mijn nightvision bril op gezet, zo'n bril met gele glazen. Halver wege de avond vraagt een collega: goh heb je een nieuwe bril, ik nog heel droog eh nee. Oh volgens mij ben ik vergeten mijn bril te wisselen, vandaar dat alles er zo gelig uitzag, en ik het idee had dat mijn camara het niet zo goed deed, foto's zaggen ook wat geel.
Toch maar even mijn bril gaan wisselen. Zag alles er opeens een stuk helderder uit.
Na deze leuke drukke avond, vrijdag de halve dag in bed met een giga hoofdpijn en nee ik had niet gedronken.
Gisteren met Annefleur naar Harderwijk geweest, ze moest oude gebouwen fotograferen, van binnen en buiten, voor een opdracht van haar school. Het was gezellig, maar wel koud. En ze heeft niet alles kunnen fotograferen wat ze wilde. Kerken in Holland zijn nu eenmaal alleen op zondag open. Dat was het wel weer voor deze week.

Geen opmerkingen: