maandag 29 november 2010

Een fijne week gehad

De week begon zondag niet zo goed, onze gaskookplaat hield ermee op. We hebben zo'n systeem geen vlam , geen gas. En daar was iets in kapot. Frans de plaat er uit gehaalt en gekeken of hij hem kon maken, maar dat ging niet lukken, dus"Atag"bellen, ja er kan een monteur komen dat kost €54,= voorrijd kosten en €11,95 per 10 minuten, dan komt er €6,50 administratiekosten bij plus de kosten van de reparatie. U plaat is 9 jaar oud. Dat wist deze dame ook te vertellen. Maar niet laten repareren kon wel eens heel duur worden. Atag zou ons een mooie aanbieding doen voor een nieuwe plaat, ja die kosten dus bijna €1.500,= , nee dank u. Gelukkig bestaat er Marktplaats en hier hebben wre het zelfde model kunnen vinden echter maar 5 jaar oud. Je moet er even voor rijden, maar nu zijn we voor €100,= klaar. Frans heeft hem ingebouwd en vanaf zondag kunnen we weer koken. Dank aan mijn ouders waar we bijna de hele week hebben gegeten.
Vrijdagavond hadden we een gezellig etentje met collega's en familie omdat Frans 25 jaar in dienst is bij rijkswaterstaat. niet altijd met even veel plezier, maar toch vol gehouden. We hebben lekker gegeten en de sfeer was prima. Rond 22,00 uur waren we weer thuis, Frans blij er viel een hoop spanning van hem af.
Verder heeft hij een Ipad gekocht van een deel van het geld dat hij kreeg van zijn werkgever. Hij is er helemaal happy mee. Zondag een rustige dag en s' avonds kennissen opgehaalt op vliegveld Weeze in Duitsland. Een fijne drukke week gehad, en ook op mijn werk gaat alles steeds beter. Langzaam aan ben ik mijn caseload aan het uitbouwen, nu nog 2 te gaan. Ik ben blij met mijn collega's die zonder mopperen voor mij waarnemen.

Geen opmerkingen: