zondag 24 oktober 2010

Wat een week

Deze week begon weer met een hobbel. Maandagochtend om 05.45 uur werd ik door mijn moeder wakker gebelt, mijn vader die een longontsteking had, was erg verward en ze wist even niet meer wat nu te doen. Samen met Frans naar mijn ouders gereden. Mijn vader lag beneden op de slaapbank, en was niet echt in contact met ons. Mijn moeder heeft de doktersdienst gebelt, en 20 minuten later was de arts er. Papa helemaal onderzocht, Maar alles bleek goed te zijn, zijn verwardheid, kwam naar alle waarschijnlijk heid van de hoge koorts die hij had, 3 dagen boven de 40 graden. Afgesproken dat als hij niet zou opknappen die ochtend en nog steeds slecht zou drinken, hij naar het ziekenhuis kon voor opname. Gelukkig is dit niet nodig geweest. En woensdag was hij al zover opgeknapt dat hij af en toe uit bed was. Donderdag ging het al weer helemaal goed en stond hij zelfs alweer de tuin te vegen. Dit tot groot ongenoegen van mijn mams, die hem zeer vriendelijk doch dringt verzocht om binnen te komen "op z'n Hennies".
Nadit vroege begin van de week 's maandags rond 10.00 uur naar mijn werk vertrokken. Deze hele week halve dagen gewerkt, en aan het einde van de week mijn eerste clienten contact gehad. Dat heb ik toch wel erg gemist, ik weet dat ik het nodig had om even afstand tenemen, maar juist de contacten met mijn clienten vind ik het leukste van mijn werk.
Het was sowieso een drukke week. maandagavond eerste ouderavond op Annefleur haar school. van alles gehoort over de vakken, stageperiode en uitstroom richtingen, leuk maar wel vermoeiend.
Woensdag een gesprek gehad op mijn werk met 2 zussen van mijn overlede clienten, erg emotioneel, maar wel een goed gesprek gehad, waarbij sommige punten voor hun zijn opgehelderd en er verder ook wel vragen over bleven. We hebben afgesproken contact te houden, vooral jammer dat we elkaar niet eerder hadden ontmoet.
Vrijdag middag was het tijd voor een workshop bij Gepke van your zoap. Daar heb ik een erg mooie kaart gemaakt. die veel minder ingewikkelt is dan hij er uitziet.
En nu op naar een nieuwe week, deze week werk ik ook nog halve dagen en bouw ik mijn contacten met mijn clienten verder uit. langzaam maar zeker terug naar een normale werk situatie.

Geen opmerkingen: