dinsdag 12 oktober 2010

Niet weer !!

Vorige week ben ik begonnen met werken, ik begin met 3 dagen van 4 uur. En ik moet zeggen ook al was ik erg moe na deze 3 dagen, ik was blij dat ik weer begonnen ben. Donderdag middag zat ik thuis, toen mijn leidinggevende me belde. Ik heb niet zo goed nieuws, en je kan het er eigenlijk niet bij hebben maar mw. M is vanmiddag overleden. Ik moet zeggen dat ik helemaal verbaasd was. Deze dame ging s'middags namelijk naar de dokter ivm een vervelende hoest die ze al langere tijd had. Ik maakte me wel zorgen of er niet iets ernstigst aan de hand zou zijn Longkanker kwam meteen bij mij op. Maar nee het was een bronchites. Ze is samen met mijn collega richting auto gegaan en op de parkeerplaats in een gezakt, direkt terug naar de dokter en daar is ze op de behandeltafel overleden. Waarschijnlijk accute hartstilstand, ik ben nog steeds verbeisterd  over wat er is gebeurd.
Vrijdagochtend toch nog even langs mijn werk gegaan om even met collega's te praten. En gisteren de rouwadvertentie opgesteld. Van de week dus weer een crematie bijwonen.

Geen opmerkingen: