zondag 31 oktober 2010

Lekker rustig

Deze week, was lekker rustig, eens geen hectische dingen, maar gewoon lekker rustig.
Ik heb deze week halve dagen gewerkt, mijn client contacten verder uitgebreid. En ook al gaat het niet snel, ik merk dat ik zo op de goede weg zit.Van de week intervisie gehad op mijn werk we waren met een klein groepje, ik had er iets tegen opgezien, omdat je toch naar je eigen handelen kijkt en naar dat van collega's. Maar ook al was het intens, ik heb er weer veel aan gehad en gezamelijk hadden we er ook een goed gevoel over. Verder nog iedere middag aan de freubel, en het lezen lukt ook al weer een beetje.
Ook nog iets heel anders gedaan, ik ben gisteren samen met Frans, Annefleur, Daniel en 2 vriendinnen naar Walibi fright night geweest. En dat doen Frans en ik dus nooit meer het was GIGA druk. En voor alle extra shows en spookhuizen moest je apart betalen. Dit hebben we niet gedaan, ik vond het belachelijk dat je naast de entree €28,00 ook nog eens € 4,00 tot € 5,00 per show moest betalen. Wel jammer want wat ik er over gelezen had, moest het wel goed in elkaar steken.
ook jammer was dat het park minder was aangekleed, in mijn beleving was het 3 jaar terug een stuk rustiger en was er meer aandacht aan de aankleding van het park in z,n geheel.
Ondanks dit toch veel lol gehad, vooral om Scarlet, die zo lekker gilt en rent als een van de acteurs haar liet schrikken.
Ik hoop volgende week weer een goede week te hebben, met een hoop leuke dingen in het verschiet.
Kraambezoek aan collega en  personeelsuitje. Ik laat volgende week wel weten hoe e.e.a. verlopen is.

Geen opmerkingen: