donderdag 30 september 2010

Zo gaan we verder

Gisteren een gesprek gehad met mijn leidinggevende. Dit was echt een fijn gesprek we hebben samen gekeken hoe ik het werken weer ga oppakken. Volgende week ga ik 3x 4 uur werken, mag zelf de tijden bepalen. Maar ik ga zeker op dinsdagmiddag want dan hebben we een thema middag rondom "presentie" een manier van werken die mij erg aanspreekt. Verder zal ik de komende 2 á 3 weken geen cliënten contacten hebben. Ik voel me nog niet stabiel genoeg om dit wel te hebben. Moet er niet aan denken dat ik opeens uit mijn slof schiet tegen mijn cliënten. Dus ik ga me richten op mijn administratie, daar is ook genoeg te doen. Ben in de periode dat mijn broer ziek was en is overleden, met een hoop dingen achtergeraakt.
Hier thuis komt het langzaam aan weer op de rit, Annefleur (16 jaar) heeft mij al gevraagt "wanneer ga je weer werken," je ziet nu veel te veel. Dat kind is natuurlijk niet gewent dat haar mama thuis is en zich opeens ergert aan van alles en nog wat. Normaal gesproken is het huis ervoor mij en ben ik er niet voor het huis. Maar omdat er zoveel gebeurde is en ik daardoor mijn structuur kwijt raakte, heb ik het nodig dat het huis veel meer opgeruimd is dan normaal. En ik geloof mijn kind best dat, dat voor haar vervelend is.

Geen opmerkingen: