dinsdag 21 september 2010

Ziek

Ik ben al bijna 1 week ziek thuis, ben snot verkouden en heb hoofdpijn en voel me in het algeheel beroerd. Met dank aan mijn man Frans, die namelijk de griep heeft.
Maar in eerste instantie ben ik thuis gebleven omdat ik niet zo goed in mijn vel zit. Ik ben sinds het overlijden van mijn broer op 30 juli 2010, steeds bezig geweest. Gewoon tussendoor naar het werk en na 1 weekje vakantie eind augustus gewoon weer volledig aan de slag. Aangezien ik als persoonlijkbegeleidster werk, heb ik veelal te maken met persoonlijke problemen van andere. En dat ging niet meer, ik merkte dat ik me moeilijker kon inleven in de voor mij op dit moment kleine zaken waarover mijn clienten zich druk kunnen maken. Wat moet ik aan en zij zei over mij en ik denk dat... bla bla bla. Terwijl ik normaal gesproken altijd roep dat ik de leukste baan van de wereld heb. Dus vorige week donderdag me toch echt ziek gemeld, terwijl ik geen koorts heb, dit is mijn normale kriteria om mij ziek te meldden.
Ik hoop doordat ik even rust en afstand neem ik er straks weer fris tegenaan kan, met al mij aandacht bij mijn clienten, die dit absoluut verdienen. We dit ging dus helemaal niet over mijn hobbies maar ik moest het even kwijt . Ik heb me sowieso voorgenomen om iets meer te gaan schrijven over wat mij zoal bezig houdt op dit moment.

Geen opmerkingen: